Q: Είμαι καινούριος πελάτης και χρειάζομαι βοήθεια στο να δώσω την παραγγελία μου
A: Σκοπός μας είναι να κάνουμε την εμπειρία σας να ψωνίσετε online από εμάς όσο το δυνατόν πιο εύκολη και ευχάριστη. Ο πελάτης είναι πολύ σημαντικός για εμάς και η ανάγκη να κάνουμε την ιστοσελίδα μας εύχρηστη ήταν επιτακτική και μονόδρομος.
1) Περιήγηση
Περιηγηθείτε στις σελίδες μας και διαλέξτε από τα προϊόντα του καταλόγου μας. Μπορείτε να βρείτε ξεχωριστές τις ομάδες προϊόντων μας σε ΠΑΙΔΙΚΑ - BabyQ ή να επιλέξετε να δείτε στο σύνολο τις κατηγορίες με τα προϊόντα τους και να κάνετε χρήση της αναζήτησης τοποθετώντας τα φίλτρα που επιθυμείτε ή ακόμα και συνδυασμό των παραπάνω για ακόμα πιο στοχευμένη αναζήτηση εφόσον γνωρίζετε ακριβώς τι ψάχνετε.
2) Λεπτομέρειες ενός προϊόντος
Όταν βρείτε το αντικείμενο το οποίο μοιάζει να σας ενδιαφέρει, μπορείτε να πατήσετε επάνω στην εικόνα του ώστε να δείτε μια μεγάλη φωτογραφία και την περιγραφή με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του, την τιμή, κτλ.
3) Το Καλάθι σας
Εάν είστε ευχαριστημένοι και σας αρέσει το αντικείμενο, μπορείτε να διαλέξετε την ποσότητα που επιθυμείτε και να την προσθέσετε στο καλάθι αγορών σας. Σε αυτό το σημείο μπορείτε να επιλέξετε να συνεχίσετε να ψωνίζετε ή να ολοκληρώσετε την αγορά σας επιλέγοντας συσκευασία, τρόπο αποστολής και πληρωμής, κτλ.
4) Checkout
Στο στάδιο αυτό μας προσκομίζετε τα στοιχεία σας ώστε να κάνουμε την επεξεργασία της παραγγελίας και να σας στείλουμε τα προϊόντα σας. Οι πληροφορίες που χρειαζόμαστε είναι όπως το όνομά σας, η διεύθυνση αποστολής και χρέωσης (μπορεί να είναι διαφορετικές), κτλ. Όταν κρίνετε πως είστε ευχαριστημένοι μπορείτε να προχωρήσετε στο στάδιο της πληρωμής.
5) Καταθέστε την παραγγελία σας
Είστε έτοιμοι σε αυτό το σημείο να προσκομίσετε τα στοιχεία σας ώστε να πραγματοποιηθεί η πληρωμή σας. Απλά συμπληρώστε τα στοιχεία ανάλογα με την επιλογή του τρόπου πληρωμής που κάνατε, μόλις τα στοιχεία προσκομιστούν μπορείτε πια απλά να περιμένετε όσο εμείς κάνουμε τα υπόλοιπα για εσάς. Η αγορά σας θα φτάσει στην διεύθυνση που μας δώσατε στο μικρότερο δυνατό διάστημα.
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα ή σας δυσκολεύει η διαδικασία παραγγελίας, θα χαρούμε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς μαζί μας κι εμείς θα πάρουμε την παραγγελία σας και μέσω τηλεφώνου.
Q: Μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν μου και εκτός Ελλάδας;
A: Μπορούμε, για περισσότερες πληροφορίες κοιτάξτε στις Πληροφορίες Παράδοσης
Q: Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω για την αγορά μου;
A: Δεχόμαστε όλες τις γνωστές πιστωτικές κάρτες (visa/MasterCard/American Express/Diners Club κλπ) και με άτοκες δόσεις μέσω της πιστωτικής σας κάρτας καθώς επίσης μπορείτε να πληρώσετε μέσω PayPal είτε διαθέτετε λογαριασμό αλλά είτε και όχι καθώς δεν είναι απαραίτητο, με αντικαταβολή ή με κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Σε οποιαδήποτε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης μας να κουβεντιάσουμε οποιαδήποτε απορία σας και να λύσουμε οποιοδήποτε ενδεχόμενο πρόβλημά σας με τον καλύτερο δυνατό για εσάς τρόπο.
Q: Πόσο διάστημα χρειάζεται μέχρι να παραλάβω το προϊόν μου;
Q: Πόσο διάστημα έχω στη διάθεσή μου για να επιστρέψω ένα αντικείμενο που αγόρασα από την ιστοσελίδα Q-Jewellery;
A: Εμείς, η ομάδα των καταστημάτων Q Jewellery είμαστε αφοσιωμένοι στο σκοπό μας, να μείνετε εσείς απόλυτα ικανοποιημένοι κάθε φορά που κάνετε μια αγορά από εμάς. Καταλαβαίνουμε όμως πως υπάρχει η πιθανότητα να επιθυμείτε την επιστροφή κάποιου προϊόντος για δικούς σας προσωπικούς λόγους. Γι’ αυτό και σας δίνουμε μια περίοδο 30 ημερών όπου μπορείτε να επιστρέψετε το αντικείμενο αγοράς σας χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα των εξόδων αποστολής. Σημειώνουμε απλά πως η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει κατόπιν παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από εμάς.
Q: Μπορώ να επιστρέψω ένα αντικείμενο, να το ανταλλάξω ή να πάρω τα χρήματά μου πίσω?
Q: Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μέσω της ιστοσελίδας σας;
Με σκοπό να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση ίσως να κρατήσουμε κάποιες πληροφορίες σχετικά, για παράδειγμα, με το προϊόν που αγοράσατε, τη διεύθυνση χρέωσης και πληροφορίες σχετικά με την παράδοση του προϊόντος. Δεσμευόμαστε όμως για την ασφάλεια αυτών των πληροφοριών και για τη διατήρησή τους ως απόρρητες και σε καμία περίπτωση δε θα πουλήσουμε ή νοικιάσουμε τις πληροφορίες αυτές σε άλλες επιχειρήσεις ή σε τρίτους. Στα καταστήματα Q σεβόμαστε και τιμούμε την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε και κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας να φανούμε αντάξιοι.
Q: Μπορεί να αποσταλεί το προϊόν που αγόρασα σε διαφορετική διεύθυνση από τη δική μου;
Q: Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
A: Τα μέλη της ομάδας εξυπηρέτησης των Q είναι πανέτοιμα και πάντα πρόθυμα να ακούσουν την επιθυμία σας και να σας προσφέρουν βοήθεια. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με διάφορους τρόπους:
Για επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους επικοινωνίας μαζί μας και για επικοινωνία μέσω της ιστοσελίδας μας, επισκεφτείτε τη σελίδα μας Επικοινωνία
Q: Θα μου σταλεί απόδειξη αγοράς μαζί με το προϊόν;
Q: Τι είναι το PayPal;
Q: Πώς μπορώ να βρω ένα συγκεκριμένο αντικείμενο;
Σε περίπτωση που δεν βρίσκετε το αντικείμενο που θα σας ξετρελάνει και θα σας αφήσει 100% ικανοποιημένους, δε σημαίνει ότι δεν το διαθέτουμε σε κάποιο από τα καταστήματά μας. Τηλεφωνήστε μας στο +30 2310 238318 και θα είμαστε χαρούμενοι να βρούμε για σας αυτό που σας αρέσει. Εναλλακτικά επισκεφτείτε τη σελίδα Επικοινωνία για να δείτε τους τρόπους που μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Q: Που μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με τα καταστήματα, τις τοποθεσίες τους, πληροφορίες επικοινωνίας και ώρες λειτουργίας;
Q: Είναι το αντικείμενο που επιθυμώ διαθέσιμο;